Ντεμπούτο για την χειροκίνητη Toyota Supra

Ντεμπούτο για την χειροκίνητη Toyota Supra

Η Toyota το είπε και τελικά το έκανε πράξη. #SaveTheManual είχε δηλώσει πριν λίγο καιρό δείχνοντας την πρόθεση της να εξοπλίσει το νέο μοντέλο και με χειροκίνητο κιβώτιο, και πριν ακόμα το οραματιστούμε, το έκανε πράξη.

Οι οπαδοί της Toyota ήταν ενθουσιασμένοι όταν η Supra επέστρεψε μετά από 21 χρόνια απουσίας, όμως αρκετοί δήλωναν σκεπτικοί, έως και απογοητευμένοι από την αποκλειστική χρήση αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Η εταιρία άκουσε τους φίλους του μοντέλου και προχώρησε ήδη στην διάθεση και με νέο εξατάχυτο χειροκίνητο σασμάν, το οποίο αφορά αποκλειστικά την έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 335 ίππων.

Σύμφωνα με την εταιρία, οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν ένα κιβώτιο που ήδη υπήρχε και κατάφεραν να του μειώσουν αισθητά το βάρος αφαιρώντας πολλά εξαρτήματα που θεωρούνταν περιττά. Ταυτόχρονα βελτίωσαν μέσω ειδικού λογισμικού την αίσθηση του, ενώ ρύθμισαν αυξημένη ροπή κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, κάτι που γίνεται αυτόματα αλλά απενεργοποιείται κιόλας ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης.

Παράλληλα προστέθηκε το νέο πρόγραμμα Hairpin+ που βοηθάει στην fun to drive οδήγηση σε στριφτερές διαδρομές, ενώ το Track Mode κάνει το drift παιχνιδάκι, ακόμα και για οδηγούς με μικρότερη εμπειρία.

Για να γιορτάσει την χειροκίνητη αυτή προσθήκη, η Toyota θα επεκτείνει την γκάμα με την Lightweight έκδοση η οποία θα έχει μειωμένο βάρος κατά 38.3 κιλά συγκριτικά με την αυτόματη Supra. 21,8 κιλά εξοικονομήθηκαν από τις ζάντες και άλλα 16.5 κιλά από την αφαίρεση του ηχοσυστήματος και της δερμάτινης επένδυσης από τα καθίσματα.

πηγή zougla.gr